باشگاه مشتریان به منظور افزایش وفاداری مشتریان و همچنین جذب مشتری بیشتر ایجاد می شود. با داشتن باشگاه مشتریان میتوان به علایق و نیازمندی های مشتریان پی برد. این اطلاعات بهبود چشمگیری به کسب و کار میبخشد. به این وسیله میتوان رفتار مشتری را پیشبینی کرد و از نیازها وی درک بهتری به دست آورد. ارتباط مداوم با مشتری از طریق باشگاه مشتریان کمک میکند تا بتوان محصولات را با اخذ نظر مشتریان طراحی و زودتر به آنها معرفی کرد و فضایی برای ارتباط ایشان با سازمان به وجود آورد. بر این اساس بانک سپه با راه اندازی باشگاه مشتریان گامی دیگر در جهت ارج نهادن به مشتریان خود برداشت. علاوه بر موارد مذکور این باشگاه با راه اندازی طرح های مختلف مانند جشنواره ها، قرعهکشی، خرید با تخفیف از شرکای تجاری و … نسبت به ایجاد جذابیت بیشتر برای مشتریان وفادار خود اقدام نموده است.